Hej ! Więc został jeszcze tydzień ferii :( Ale szybko zleciał ! Praktycznie całymi dniami siedziałam w necie i gadałam na skype z Oktawią :) Teraz przyjechał do mnie brat cioteczny :) Ale co z tego jak śnieg się rozpuszcza i ogólnie jak wam pisałam Julka u babci Marta w górach :( Ale Julia jutro przyjezdza ale co z tego jak i tak miałam nadzieję że pójdziemy na oficjalne feryjne sanki ale 'dupa' nic z tego :( Zamiast śniegu jest woda. I miałam robić pidżama party takie feryjne ale chciałam zrobić żeby byłą Marta i Julia ale Marty nie ma i nie robię = } Choć i tak wątpie że by przyszłą ( ale was zagłębiać nie będę) Więc ogółem to tyle :)
Łączna liczba wyświetleń
czwartek, 31 stycznia 2013
niedziela, 27 stycznia 2013
Ferie !!!
Hejka ! xoxo Mam ferie tylko czemu aż tak się spierdzieliło że: Marta - w górach na tydzień w drugi chyba wraca. Julia - też u babci. Inni ... ? Inni albo na zimowiskach, albo w górach <33 A ja w domu, pozostaje mi los siedzieć na kompie w chacie i gadać z Oktawią :) Śnieg się rozpuści i klapa ;) Może dziś jeszcze sobie obejrzę film ;) Ajj ... nudy na całego xdd
Spoko, ja już kończę ! Do miłego ... xdd <333333
Spoko, ja już kończę ! Do miłego ... xdd <333333
czwartek, 24 stycznia 2013
500 wyswietlen bloga 'dzieki'
Hej !!!! <333 Mam 500 wyświetleń bloga ;) Się z tego mega super cieszę <333 I co ? Zapraszam was na blog mojej przyjaciółki i jej siostry Patki-xos 'potocznie nazwana nazwa xos pochodzi od tego że kocha xos (sos) meksykański' :P
A teraz siedzę i jem żelki 'haribo'
<333333
- blog Marty marta-bloguje.blogspot.com
- blog Patki patkaxos.blogspot.com
A teraz siedzę i jem żelki 'haribo'
<333333
niedziela, 20 stycznia 2013
Carnival 2013 ...
Hey, so today's post in English, and I have four issued;/ Heh help me translate some of the words a little, overall I write it myself! Yesterday was the carnival <3 I was wearing a shirt with Takko, sweater from C & A and pants from H & M <3 danced to Gangnam style, she's dancing for me and nicki minaj super bass <3 I love this song;) And you how to pass the carnival; ) I already baked Faworki (do not know how to explain in English) But overall? It's fun;) Marty blog post also appears in English;) Ok I think I'm going! Bay loved!
End of the semester I've had enough !
Hej ! Dziś krótki post, co ogólnie się dzieje ! Więc już praktycznie jest/był koniec semestru ;) Wystawaianie ocen przez nauczycieli ;) Okropne !!!
Więc tu macie mini listę moich proponowanych ;)
J.Polski - dobry
J.Angielski- dobry ( to zależało od testu który pisaliśmy niedawno jak bym miała z niego 5 to bym na koniec miała 5)
J. Niemiecki- bardzo dobry
Matematyka- ... bez komentarza ( dostateczny )
Przyroda - (dostateczny)
Plastyka- bardzo dobry
Muzyka- bardzo dobry
Wychowanie Fizyczne- dobry (przez głupią koszykówkę) !
Historia- dobry
Informatyka- bardzo dobry
Więc tu macie mini listę moich proponowanych ;)
J.Polski - dobry
J.Angielski- dobry ( to zależało od testu który pisaliśmy niedawno jak bym miała z niego 5 to bym na koniec miała 5)
J. Niemiecki- bardzo dobry
Matematyka- ... bez komentarza ( dostateczny )
Przyroda - (dostateczny)
Plastyka- bardzo dobry
Muzyka- bardzo dobry
Wychowanie Fizyczne- dobry (przez głupią koszykówkę) !
Historia- dobry
Informatyka- bardzo dobry
wtorek, 15 stycznia 2013
Pizza i mały wypad ♥
Hej !
Dziś byłam w pizza hut, ale nie mam zdjęcia po zapomniałam aparatu. Byłam z Martą zamówliśmy dużą pizzę na klasycznym cieście i to była chyba teksaska :* Była pyszna !!! Czekaliśmy z pół godziny na pizzę ! Było tyle ludzi że szok ! Nie mam nic ciekawego do powiedzenia jest zemną Marta więc zaraz zrobimy bff tag na bloga !!! :)
Dziś byłam w pizza hut, ale nie mam zdjęcia po zapomniałam aparatu. Byłam z Martą zamówliśmy dużą pizzę na klasycznym cieście i to była chyba teksaska :* Była pyszna !!! Czekaliśmy z pół godziny na pizzę ! Było tyle ludzi że szok ! Nie mam nic ciekawego do powiedzenia jest zemną Marta więc zaraz zrobimy bff tag na bloga !!! :)
piątek, 11 stycznia 2013
E-RIBON.PL - sklep internetowy ♥
Cześć kochani ! Więc dziś chcę opowiedzieć o sklepie internetowym E-RIBON.PL tu macie link: Klik.
- Ten sklep ma wszystko co tylko dziewczyny lubią najbardziej ! Czyli:
- Biżuteria,
- torebki,
- paski & odzież
- lakiery do paznokci
- i inne z resztą zajrzyjcie, a na pewno nie wyjdziecie z tyj strony z pustymi rękoma ;)
Tu macie ogółem koszt wszystkich przesyłek:
niedziela, 6 stycznia 2013
Pytania od Sary ♥
Hei ♥ Więc dziś pytania od Sary, zadała mi je na moim mailu na yt i blog: damarozesmiana@op.pl jest ich 10 ♥
1. Ulubiony kwiat ?
Odp. Tulipan ♥
2. Ulubiona sałatka ?
Odp. Gyross - inaczej kebabowa <3 Awww
3. Jak najbardziej lubisz gdy ktoś na ciebie mówi ?
Odp. Mam na imię Veronika - Wolę jak pisze się przez ''V'' choś wiem że to błąd i powinno pisać się przez ''W'' ;) Lubię jak ktoś mówi na mnie Nika Vera Vercia ♥
4. Czy na każdym zdjęciu jesteś taka ładna ?
Odp. Dobry żart !!!!! Hahahaha .... Jestem okropna moje włosy i ogólnie cały face !!! Bleee ... chcesz zobaczyć brzydkie zdjęcie wyślę ci je na emile ;)
5. Malujesz się do zdjęć i filmów ?
Odp. Nie ! Maluję się jedynie błyszczykiem ;)
6. Ulubiony kolor ?
Odp. Fioletowy, miętowy, limonkowy, żółty i pomarańczowy
♥
7. Po co założyłaś bloga ?
Odp. Założyłam bloga ponieważ jak przestanę kręcić filmy to będę miała bloga i będę nadal na bieżąco i inni będą mnie czytali zamiast oglądać ;) Ogólnie blog i projektowania bloga to moja pasja <3
8. Pozdrowisz mnie ? ^^
Odp. Pozdrawiam Sarę !!! <3
9. /które pytanie było dla ciebie najbardziej dziwne ?
Odp. Pytanie 4.
10. Czy na wszytkie pytania odpowiedziałaś szczerze ?
Odp. Tak, jasne jak słońce !
Ok ... To na tyle ! Bay !!! ♥
Kanał na yt ;)
Odpowie !
1. Ulubiony kwiat ?
Odp. Tulipan ♥
2. Ulubiona sałatka ?
Odp. Gyross - inaczej kebabowa <3 Awww
3. Jak najbardziej lubisz gdy ktoś na ciebie mówi ?
Odp. Mam na imię Veronika - Wolę jak pisze się przez ''V'' choś wiem że to błąd i powinno pisać się przez ''W'' ;) Lubię jak ktoś mówi na mnie Nika Vera Vercia ♥
4. Czy na każdym zdjęciu jesteś taka ładna ?
Odp. Dobry żart !!!!! Hahahaha .... Jestem okropna moje włosy i ogólnie cały face !!! Bleee ... chcesz zobaczyć brzydkie zdjęcie wyślę ci je na emile ;)
5. Malujesz się do zdjęć i filmów ?
Odp. Nie ! Maluję się jedynie błyszczykiem ;)
6. Ulubiony kolor ?
Odp. Fioletowy, miętowy, limonkowy, żółty i pomarańczowy
♥
7. Po co założyłaś bloga ?
Odp. Założyłam bloga ponieważ jak przestanę kręcić filmy to będę miała bloga i będę nadal na bieżąco i inni będą mnie czytali zamiast oglądać ;) Ogólnie blog i projektowania bloga to moja pasja <3
8. Pozdrowisz mnie ? ^^
Odp. Pozdrawiam Sarę !!! <3
9. /które pytanie było dla ciebie najbardziej dziwne ?
Odp. Pytanie 4.
10. Czy na wszytkie pytania odpowiedziałaś szczerze ?
Odp. Tak, jasne jak słońce !
Ok ... To na tyle ! Bay !!! ♥
Kanał na yt ;)
Odpowie !
wtorek, 1 stycznia 2013
Sylwester ;)
Hej ! Chciałam, coś napisać wczoraj ale ... po prostu nie udało się ;/ Ale dziś mam dla was fotki z sylwestra ! A wy jak go spędziliście ja całkiem spoko ;* Był na 19:00 o 00:00 były fajerwerki <3 Ale było strasznie ;P Oczywiście szampan i życzenia i trololololo ... Ja piłam picollo ;* I potem przysypiałam na kanapie, ale wytrzymałam do 03:00 ;) I jeszcze u mnie strzelają jak i w sylwestra ;*Zdjęcia fajerwerków nie wyszły ale wiecie jak one wyglądają ;) Macie z neta ;)
Subskrybuj:
Komentarze (Atom)



