Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 28 kwietnia 2013

Plany końca nie mają, ale wciąż dalej wzrastają .... ♥

Hei ludzie ♥ Jutro poniedziałek .... nie, na szczęście ja nie idę do szkoły :) Siedzę i się nudzę, i jeem sobię kisiel truskaffkowy ♥ Jutro będzie fajnie :) Umówiłam się z moimi przyjaciółkami na zakupy :) Pojedziemy pewnie do Centrum do House, H&M, C&A itd. Ach będzie fajnie ♥ Przepraszam te osoby które jutro idą do szkoły i mi zazdroszczą... I'm sorry !

sobota, 27 kwietnia 2013

Gaaaalaxy *_*

Cześć i czołem. *_* Więc jak wczoraj pisałam, dziś post. Nie wiedziałam do 12 co napisać :) Ale poszłam do przyjaciółki Kasi i tam zrobiła mi paznokcie Galaxy *,* Potrzebne są wam lakiery o kolorach: Granatowy, czarny, biały, fioletowy i fuksiowy :) (Nie wiem jak się pisze) I brokatowy *_* Efekt super <3 Mac ie tu mniej więcej jak to wygląda :) Moje były bardziej granatowe, ale szczegół *.*

piątek, 26 kwietnia 2013

Majówkowy blues :)


 Hej ! Wracam na nowo ! Teraz postanowiłam pisać codziennie :) Może się cieszycie może nie ?! Ale tak. Ostatnio wcale nie chciało mi się pisać na blogu :) W mojej głowie były tylko filmiki i tylko filmiki. Myślałam również nad usunięciem bloga .... Ale szkoda mi było tych wyświetleń i obserwatorów. I postanowiłam  nie usuwać bloga :) Postanowiłam wszystko ze sobą zgrać...nie dodawać codziennie po trzy filmy, tylko ze cztery na tydzień :) A codziennie pisać na blogu.Ale zacznijmy już gadać o majowce. Ja osobiście mam poniedziałek i wtorek wolny <33 Yey cieszmy się razem ! Koniecznie napiszcie czy i wy macie wolne. I we wtorek jadę na działkę. I pewnie do S. Podlaskiego wstapie na mały shopping :)Bo są meeega sklepy z ciuchami. W środę wieczór wracam. I w czwartek jadę na festyn i będzie grał kto ? .... WEEKEND ! :) Postaram się zrobić vloga i zdjęcia. Dziś też dowiedziałam się że nie jadę na zieloną szkołę w góry, tylkoooo .... nad morze :) Hah jeszcze lepiej. Ja już kończę ! Paaa <3 Do jutra :)

poniedziałek, 8 kwietnia 2013

Czujesz to ?

Hej <3 Dawno tu mnie nie było i dawno nie pisałam. taaaa .... Kompletne nudy ... w mojej głowie pustki, związane z życiem prywatnym jak i internetowym. Ale jak tytuł posta mówi ,,Czujesz to ?'' To poczujmy tematykę posta. Więc w sobotę były imieniny mojej cioci i o tym chcę dzić opowiedzieć :D Z moją siostrą cioteczną siedzieliśmy na necie itd. Potem naszło nas na sesję pt: ,,Czujesz to ?'' I ,,Lecę czy nie lecę'' Orginalna nazwa ,,Idę czy nie idę'' Nakręciliśmy harlem shake :) I ogólnie Wygłupy moje <3 Znaczy po tajemnie Dominika kręciła wygłupy :) I ogółem było fajnie siedzieliśmy do godziny ok. 1 i pojechaliśmy do domu.
I oczywiście focie z sesji ,,Czujesz to ?''

To nie są wszystkie ogólnie w kolejnych postach zobaczycie resztę :)
I focie z sesji ,,Lecę czy nie lecę''
Jak może zauważyliście, sesja czujesz to, a lecę czy nie lecę... różni się tylko tłem :D