Hej. Życzę wam wesołych świąt ! Wczoraj nie było posta ponieważ nie miałam wieczorem neta. Jutro pojawi się wpis ,,Tag- 11 pytań o moim pokoju'' Więc taak. Jak wam smakowało śniadanko ? Mi smacznie, smacznie ... Byłam na 6 w kościele. I ogółem to było fajnie wstałam 5:00, ale był przestawiany ten czas więc tak jakby wstałam o 4:00 o,o ?! Mam dla was video o my night routine//Wielkanoc <3 Więc zapraszam do oglądania <3 Założyłam jakiś czas temu twittera, jakiś 1//2 miesiące temu ?! Ale kompletnie o nim zapomniałam. Macie tu linka:
http://twitter.com/Veroniczek
Polecam: Pimkielauu.pinger.pl
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz